четвер, 16 березня 2023 р.

Онлайн-панорама інтерактивних освітніх знахідок голів методичних об’єднань «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності»

 Розвиток професійної майстерності в умовах нової соціокультурної реальності під час війни подекуди важкий і непередбачуваний, але можливий. На жаль, військовий стан суттєво змінює умови навчання та виховання, а також викликає різні труднощі, що потребують від педагога додаткових зусиль та вмінь пристосовуватися до нових умов.

Відповідно цьому виклику методистами Антоніною Галас та Оксаною Кулик 16.03.2023 року було проведено онлайн-панораму інтерактивних освітніх знахідок голів методичних об’єднань «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності».
Оскільки сьогодні навчальний процес повинен бути адаптований до реалій життя під час воєнного стану необхідними інструментами для роботи вчителів початкової освіти стали комп’ютер та доступ до Інтернету. Для того, щоб зробити навчальний процес більш цікавішим та ефективнішим, вчителі початкової почали більше використовувати різноманітні програми, веб-ресурси, інтерактивні дошки, гаджети. Під час вебінару учасники ділилися своїми напрацюваннями та досягненнями. Кращий досвід, нові підходи та шляхи до виховання патріотизму підростаючого покоління було представлено за допомогою спеціальних подій, які запам’ятовувались учасникам, як щось унікальне, та привертали увагу ЗМІ. Ряд спеціальних подій, що проводилися у ЗЗСО Хмельниччини висвітлювалися на сторінках газет, інформація про їх проведення публікувалися на обласних сайтах.
Використанням освітніх знахідок голів МО у вигляді тез та презентацій й узагальнено у Гугл класі за покликанням: https://classroom.google.com/c/NTk4ODQ2NTA4MDU4?cjc=nao76vj
Професійна діяльність педагога завжди була і буде насичена як звичними, так і незапланованими, мінливими ситуаціями, які потребують оперативного прийняття рішення. Удосконалення професійної майстерності – це передусім самоосвіта – безперервний процес розвитку та самовдосконалення. Це є основною формою розвитку професійної майстерності педагога початкової освіти в умовах нової соціокультурної реальності.