неділя, 1 березня 2015 р.

Екологічний проект "Допоможемо птахам взимку"

Навколишнє середовище, в якому ми живемо,  під загрозою зникнення. І винні в цьому не природні катаклізми, а саме людство, його байдужість до довкілля. Поки люди не почнуть постійно дбати про природу на Землі, не навчаться зберігати і розумно використовувати її скарби, нічого не зміниться.
Кажуть, що краса врятує світ, та доречно було б додати, що краса поряд із добротою, турботою, милосердям зможе врятувати світ. Адже в наш час природа рідко отримує від людей добро та турботу, якої вона потребує. Тому наймолодші учні Староушицької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів екологічного напрямку обрали девізом своєї роботи вислів: «Поспішай робити добро для природи». Це підтверджується виконанням різноманітних екологічних проектів. Один із них пропонуємо вашій увазі. Мета колективного, інформаційного, практично-орієнтованого, довготривалого проекту «Допоможемо птахам взимку» -  змалечку привчати дітей любити і цінувати рідну природу, ділитися з нею своєю добротою, увагою, дбайливим ставленням. Робота над проектом розширила уявлення дітей про зимуючих птахів рідного краю, сформувала усвідомлення своєї ролі в житті пернатих друзів, активізувала бажання дітей допомагати птахам у несприятливу для них пору року, підвела до розуміння, що птахи – наші друзі і їх потрібно оберігати, навчила школярів свідомо і раціонально пізнавати навколишній світ без завдання йому шкоди.
Результати проекту, зацікавленість дітей та активна участь багатьох батьків під час підготовки і проведення проекту довели доцільність проведення такого заходу. Зміст проекту відповідав віку другокласників, було використано оптимальний зміст раціональної та емоційної інформації.
Школярі зрозуміли мету проекту, тому зацікавлено працювали в групах, сумлінно виконували конкретні завдання. Інформація мала достовірний та науковий характер. Усі учні класу були залучені до активного пізнавального процесу, удосконалили вміння аналізувати, вибирати, узагальнювати інформацію, покращили навички роботи в колективі, здобули вміння організовувати та аналізувати свою діяльність, опрацьовувати  електронні та друковані джерела.
В ході виконання завдань, учні досліджували навколишнє середовище, проводили експеримент, склали рекомендації щодо виготовлення годівниць та пам'ятки про використання годівничок для птахів та улюблені ласощі зимуючих пернатих друзів, провели психологічне дослідження серед школярів початкової школи, займалися агітаційною роботою, розповсюджуючи листів-звернення, підібрали цікаву інформацію про зимуючих птахів та склали підбірку народних прикмет «Птахи – синоптики», випустили газету «Екосвіт», присвячену птахам. Поряд із цим другокласники взяли активну участь у відзначенні дня горобчика, «Святі зимуючих птахів» та святі «Зиму проводжаємо… Весну зустрічаємо!», організували конкурс малюнків.
  Робота над проектом сприяла об'єднанню дитячого колективу, виявленню творчих здібностей кожного школяра, що стало підґрунтям для подальшого розвитку у навчанні та формуванні екологічної свідомості, удосконаленні екології душі дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар